INPAG

I de sidste fire år har Inpay været med til at sætte standarden for innovative og smukke merchandise.

Ud over at bruge kvalitetsvarer er deres kernekompetence at levere betalingsløsninger på tværs af landegrænser. Efter flere år med høj vækst har de skaleret deres forretning og fordoblet deres personale – både lokalt og eksternt. Med alle de nye ansigter har Inpay haft en masse onboarding at forholde sig til, og intet slår virksomhedens merchandise, når det kommer til at skabe en hurtig følelse af at høre til

Vi lavede:

Indgraverede Apple Watches
Tilpasset emballage
Iphone covers
Termokrus
Notebooks
Penne

“Når et nyt talent har sin første dag hos Inpay, giver vi dem en pakke med klassisk firmamerch; notesbøger, et laptopcover, nøgleringe, kuglepenne, håndsprit og en sweatshirt. Vi giver dem faktisk også et specialdesignet Apple Watch for at hjælpe dem med at holde sig sunde. Når man bærer det samme tøj, føler man sig som en del af en gruppe. Det skaber en følelse af tilhørighed. Ja. Tilhørighed er et nøgleord,” siger Mette Klink Elbæk, Senior People Specialist hos Inpay.

“Folk ser altid ud til at kunne lide det. Det er altid produkter af høj kvalitet, som man faktisk vil bruge. Og det faktum, at merchen er bæredygtig og har en lav påvirkning på klimaet, betyder meget. Det sender et budskab og gør en forskel for mange mennesker,” uddyber hun.

“Vi brugte Turtle, fordi de altid leverer. Produkterne er flotte og lige på kornet. Fyrene er dedikerede og venlige, og de har en can-do-attitude. De skulle gravere hundredvis af ure med vores logo, og de leverede inden for et par dage. De gik endda den ekstra mil og designede et sleeve til æsken,” forklarer hun.

Vælg din valuta